poniedziałek, 20 czerwca 2016

Paris Paris

Hej! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jedną z czerwcowych prac dla Blue Fern Studios.
Layout powstał na papierach z najnowszej kolekcji Attic Charm.

Hi Blue Fern Studio's fans! It's Karolina here. Today I would like to show you my June projects I made using our latest collection Attic Charm.

Pracę zaczęłam od wyboru papieru i zdjęci... To zawsze najtrudniejsza cześć ;) Kiedy planowałam moją kompozycję, pomyślałam, że przydałby się jakiś ciekawy element w tle, więc wzięłam drugi papier i przedarłam go, tworząc pasek. Kiedy złożyłam wszystko razem, wiedziałam, że był to dobry pomysł ;) Dodałam kilka tekturek, kwiatków i media oczywiście i to wszystko! Naprawdę lubię ten layout, więc mam nadzieję, że Wy też :)

I started my work on the choice of photo and paper... It's always a most difficult step of the work ;) 
When I was planning my composition I realized I would like to add something interesting accent on my background. So I took another paper I tore it to the stripe. Then I put everything together and I knew it was a very good idea. I added some chipboard pieces, some flowers and medias and that' all! I really like this page, hope you too :)








Papers: Calling Cards, Curio, Generation, Sachet, Haberdashery, Spring Posy
Chipboard: Film Strips, Memory frames, Petite Boutique Frames
Stamps: Forever

1 komentarz:

  1. Przepiękne kolory, bardzo przyjemnie nastraja. I masz rację - z przedartym papierem jest świetnie, pokazuje taką dwojakość miejsca - naprawdę LO, które potrafi zmienić każdy zły humor na dobre, ciepłe myśli :)

    OdpowiedzUsuń